Find top-rated Service Providers

Find Top-Rated San Antonio Concrete Contractors

There are 107 top-rated concrete contractors in your area.

Let Angie's List find your match

We'll instantly find qualified pros for your specific project

Share some details about your project

We'll ask a few simple questions to learn more about your particular project. This helps us narrow the results to professionals that are right for the job.

View your matched pros

Using our vast network, we'll identify up to 4 local pros that provide the service you need. Don't worry... only pre-screened, approved service providers* will be suggested.

Get quotes and get started

As with any home improvement or repair project, it's wise to get multiple bids. Connect with your recommended pros and request quotes for your project.

* See Section 8 of the Terms & Conditions for details about the screening and approval of pros.

Join Angie's List Now To see all 107 highly rated companies in San Antonio

Explore Our Solution Center for Helpful Concrete Repair Contractor Articles

Go to the article: 

How Much Does a Concrete Driveway Cost?

.
Concrete driveway
Go to the article: 

How to Avoid a Concrete Driveway Repair Scam

.
Concrete driveway installation
Go to the article: 

Pros and Cons: Asphalt vs. Concrete Driveway

.
newly poured concrete driveway

Concrete Repair reviews in San Antonio

  • A
    Ryan Anderson Concrete
    I got several quotes and reviews before I chose Ryan to help with a new patio slab for our house. He was a god send! Affordable, prompt, and did amazing work! He talked us through the process and made us feel completely comfortable with the what we were paying for. Could not recommend more highly!
    - Liz M.
  • A
    Masonry Arts
    Mr. Bob Abel and his team at Masonry Arts of Texas did a wonderful job. His team was always on time, kept to the timeline (and in some cases, went ahead of timeline), and were constant professions at all times. From the first meeting, we never felt rushed in our decisions. In fact, on multiple occasions he advised for us to take a few days and think about our decisions. Mr. Abel went well above our expectations by visiting more than eight different stone yards in attempt to get the shade of stone we wanted. We wanted more browns and less orange. Additionally, despite a long run of bad weather, he updated us on our schedule on almost a daily basis. In fact he would call us before we could call him. For the quality of masonry work performed, I don't think we could have found a better price point. Wonderful craftsmanship. He produced the color, shape and overall design we wanted. I would highly recommend Mr. Able and his team to anyone looking for masonry work (especially patios). I would use his service again hands down. No regrets.
    - Bill J.
  • A
    In and out concrete
    Response was immediate. Mr. Guerra came the same day we put out the request. He gave us a reasonable price, came next day and completed the small ramp within about four hours. Looks good now we have to let it dry to be able to use it. They cleaned up the area when finished.
    - Mary A.
  • F
    The Carpenter's Hand
    I do not recommend hiring Carpenter���s Hand or Mr. Bryson for any home renovations. This was our first major remodel. We explained to the owner, Mr. Bryson, during our first encounter that we wanted a team focused on our property so that we could finish the bathroom quickly and efficiently, since the project would put our shower out of commission and require our 5-person family to share the remaining shower for the duration. He explained that the project was "nothing special" and should take 3 weeks at most. This half-bathroom remodel (tub to shower conversion) took 4 months to complete, because Mr. Bryson did not oversee the project as discussed, and his crew was at the house for 3-4 hours at most during the first two weeks. After we sent him multiple pictures/texts and emails, he came to our house for the second time and decided that the shower had so many flaws it would need to be completely re-done. After the third week (when the tile setter was staying late to catch up) Mr. Bryson basically stopped communicating with us. He wanted a punch list, which I sent to him, and he said someone would be there the next day to complete, and he would follow up to ensure the items were completed correctly. However, no one came until he sent us a Final Demand for Pay when the punch list items had not even been addressed. **We followed up with a demand for service, which is when he finally showed up to complete the final caulking. The final product after all is said and done was a disappointment at best (see photos - one shows the shower floor does not slope toward the drain, so we have to rake the water in after every shower). He then stated that he would waive our final $350 payment if we agreed not to leave a negative review on his Angie's List profile. I sent the final $350 and explained that the primary reason for my leaving a review was to shield other home owners from having the same terrible experience with Mr. Bryson and Carpenters Hand.
    - Ryane G.
  • A
    Botanical Designs Inc
    Great job - Kevin spent hours looking over our project and planning it out. The work was done professionally and exceeded our expectations. The masons and stones work was exceptional. Plants were in good shape and well spaced. Landscape watering was placed without issues. Lots of small details were thought of and included. Priced appropriately for the job. Would highly recommend!
    - Jon C.
  • A
    KM BUILDERS
    The team at KM Builders is outstanding. Because we live out of town, they keep us updated daily with texts and photos. Questions and concerns are answered promptly and we are pleased with their workmanship. Without a doubt, I would recommend them again.
    - PAT B.
  • F
    Liberty Builders
    In an effort for complete transparency I am editing my review to include all responses from both myself and Liberty Builders that have been sent through the Better Business Bureau. This project which started in 11/2018 remains incomplete and unresolved at this time. The post is lengthy but it is a true and accurate timeline of my experience with this business. Initial complaint filed with BBB on 05/02/19 I am leaving this review to advise of the absolute worst customer service experience that I have ever had the misfortune of enduring. My business with Liberty Builders is unfortunately not complete but I hope that this explanation of how they "conduct business" serves as a warning to any individual contemplating hiring them to do any work on their home. I, as most Americans, view their home as their most valuable asset and the actions of Liberty Builders shows the lack of respect they have for not only their customers homes, trust, and most importantly their time. I signed a contract with Liberty Builders on 11/09/18 to pour a concrete patio and build a patio cover and paid the initial deposit on 11/13/18. To be exact the contract reads as follows: "Construct a custom patio to rear of home. Specifications as follows: Foundation Slab- 360 sq ft tied into home with 1/2 inch re bar every 12 inches with 12 inch beam perimeter and at middle. 3000 PSI concrete. Remove existing slab if not tied in. Stain or stamp use Liberty Samples Roof System- Construct hip roof tied into home. 2x6 rafters at 16 inch on center. Open design exposed. Shingles to match home. 4 columns, 2 ceiling fans provided by homeowner. Electrical- Liberty Builders. Install and wire 2 spotlights. Columns cedar. Fascia to match home. Pressure treated lumber. Custom gutter system with downspouts included All pricing includes cost of labor, material, taxes, clean up. Job to be completed within 6-8 weeks weather permitting". Work did not begin on patio until 11/20/18 when the first concrete contractor Gilbert and his crew started work on patio. This was the initial work to complete excavation, adding fill, and setting up form. After this started an entire week went by with no additional contact from Gilbert. I contacted Gilbert on 12/05/18 advising that I had not heard from him in a week and asking what his timeline was to complete the work on patio. I was told that the patio was scheduled to be poured on 12/11/18. After various excuses and issues Gilbert did not pour the patio until 12/18/18. Gilbert finished pouring the concrete at 4:14 PM on 12/18/18 and then started to stamp concrete. Gilbert and his crew left the job site on several occasions, one being to take one of his crew home for what reason I was not given an answer to, and did not finish the stamp until 11 PM on that Tuesday 12/18/18. After the patio was poured the color that was mixed into concrete completely, for a lack of a better explanation, washed out and patio appeared to have no color at all. In addition a poor job was done with the stamping of patio, there were areas all over the patio where the stamp patterns overlapped and where lines did not align with each other. I brought these issues up to Gilbert and was told that he would address the issues by adding additional color to patio when he sealed it and would re cut the lines. What Gilbert thought would fix the problem was by taking a saw to the face of the patio and taking out chunks of concrete in several areas of patio. This occurred on 01/04/19 and these cuts that were made were big enough to fit my entire finger into. Bob, the owner of Liberty Builders, was made aware of the issues on both 01/03/19 and 01/04/19 when pictures were sent of Gilbert's work and my issues with the work being far from satisfactory. It took about a week before a supervisor, Chuck Bell, came out to inspect the work, at this time I expressed my concerns again and advised that I would not allow Gilbert back onto my property and would not allow him to do any additional work on my property. I was called and told by Chuck that it was Liberty Builders company policy that I allow Gilbert an opportunity to fix his work, I again advised that I would not allow him to do so. Poor craftsmanship is not my fault and at this point in time we were at the end of the 6-8 weeks time period provided at the beginning of the project and not one step closer to the actual project being completed. I was advised by Chuck on a subsequent phone call that the demolition of the patio Gilbert poured had been approved and that a new contractor would be completing the work. After being advised by Chuck that we would be moving forward with the demo and repour I received a phone call from Bob where he advised that he had not provided approval to demo the patio and was unaware of this. How the owner of this business and one of his supervisors could be providing a customer completely different answers is beyond me. After this I received a phone call from both Bob and Jesse with Liberty Builders asking if I would agree to put tile onto the patio instead of the patio being demoed out and repoured. This is not what I agreed to in the contract and I felt like I was being pressured to do so. Jesse on a subsequent call advised me that Liberty Builders engineers advised that the patio was structurally sound and that only the face needed to be repaired. Who these "engineers" are I do not know as I have never met one of them and they did not visit my home to inspect the patio that Gilbert poured. I believe that this was an attempt to intimidate me into agreeing to using tile on the face of the patio. I believe that Liberty Builders is more concerned about their profit margins than living up to what they promise customers. It took 2 months of back and forth with Liberty Builders before they finally agreed to demo out the patio and repour. I was provided the name and number of a new concrete contractor at the beginning of 03/2019, Bernardo Martinez. The demolition of the existing patio and prep to repour new patio was not completed until 03/22/19. Bernardo repoured the new patio on 03/26/19. To ensure that the new patio had time to dry I did not step onto the new patio until the following week. On Tuesday 04/02/19 I noticed that the outside window pane to my sliding door was broken and there was an attempt to conceal the damage. The glass had been chipped back along the entire border of the sliding door which made the damage only visible from outside the home or from an angle. I found glass shards in the track of the sliding door that were missed when the attempt to conceal the damage occurred. I made both Bob and Bernardo aware of the damage and Bernardo stated he was unaware that this had occurred. It would appear that the glass was broken during the demolition of the first patio as no attempts were made to protect the glass sliding door from damage. Bernardo did schedule a contractor to come out and fix the broken glass and this was completed on 04/06/19. Bernardo advised that it would take two weeks for the patio to dry and cure before construction of the patio cover could begin. On 04/22/19 I text Bob asking when construction of the patio cover would start and received no response. On 04/23/19 I text Bob asking when construction of the patio cover would start and was advised that he was out of the office and would return on Wednesday and would check on production. On 04/24/19 I received no communication from Bob as he advised that he would do. On 04/25/19 I text Bob asking when construction of the patio cover would start and received no response. On Friday 04/26/19 I text Bob yet again and advised that I have been asking for a week and have still not been provided with an answer. He responded that he just got back into the office the same day, which is not what I was told earlier in the week, and that he would get answers that afternoon. I requested a phone call and update by end of business on Friday 04/25/19 and received no call or text. I text Bob Friday evening again expressing the awful customer service experience persistent throughout all dealings with Liberty Builders and advised that I needed an answer to when construction would begin by Saturday. I have been more than accommodating throughout this entire process and feel that I am being taken advantage of. This whole project should have been completed months ago and we are now in May. Only the patio has been poured and stamped and all delays have been caused by his company and by poor craftsmanship from his contractors. Saturday came and went and I was not provided with a date that construction would begin but was only advised that a preconstruction meeting would be held on Thursday. Any and all planning for the patio cover should have been completed and ready for construction to start two weeks after the patio being poured. It was no surprise or new information that the patio was poured and Liberty Builders is continuing to waste time and cause additional delays due to poor management and planning. I need this job completed and Liberty Builders out of my life. Dealing with Liberty Builders has caused me nothing but undue stress and has easily been the worst customer service experience I have ever had. I also feel that due to all the delays that they have caused and need to redo work I am owed a discount on the previously agreed upon price. Based on the contract that was signed only Liberty Builders has failed to live up to the timeline/expectations set forth in the contract. Response received from Liberty Builders on 5/09/19 Hi Mr. Cano, Thank you for taking the time to talk to me this past Saturday. To date we have removed your old slab and re-poured a new slab. Your sliding door has been repaired, and now we have you scheduled for your roof installation to finalize your project. I understand your frustration and am truly sorry for the delays. Unfortunately, our Project Manager on this job had a debilitating health issue and is no longer with Liberty Builders. The weather has also played a part in delaying work we do with our clients. However, I am glad we are moving forward and helping your project get completed. I know you will be happy with the outcome. If you have anymore questions our concerns please my office and ask for me. I am the owner of Liberty Builders and I want to make sure our customers are 100% satisfied with our work. Sincerely, Bob Schmueckle I responded to BBB on 5/15/19 rejecting Liberty Builders response I am rejecting this response because: I do not feel that the response provided by Liberty Builders has been sufficient in addressing the issues described in my initial complaint. All items that are being detailed in their response, ���To date we have removed your old slab and repoured a new slab. Your sliding door has been repaired, and now we have you scheduled for your roof installation to finalize your project���, are all reactive in nature and have stemmed from poor work/precautions by their contractors. Bob left me a voicemail message on 05/09/19 advising that construction on the patio cover was initially scheduled to begin on Monday 05/13/19. This is the first that this date has ever been brought to my attention. He also advised on the voicemail that due to weather delays they are behind 2 weeks/10-12 days on prior work. He advised that there are 2 jobs that are currently ahead of mine and that once these are completed work on the patio cover would begin. An actual date was not provided only a timeframe of 2 weeks. If these statements are truthful why was Bob unable/unwilling to provide this information during the two week time period detailed in my initial complaint when I was attempting to acquire a start date for construction of the patio cover? I was simply ignored or told that he would follow up with ���production��� but then would not follow up with me. Based on the timeline of these events, the date being provided of 05/13/19 for work to begin on patio cover coincides with my filing of this BBB complaint. I do not feel that this is merely a coincidence but is an attempt to appear that work was planned to begin when in reality it was not. Bob also mentions in his response to the initial complaint that his project manager's, Jesse, health and weather delays have also caused additional delays in completing this project. I do not agree with these statements. I spoke with Jesse prior to his health issues arising, as detailed in the original complaint, where he attempted to pressure me into placing tile onto the first patio poured by Gilbert. This started the back and forth with Liberty Builders which ended in the beginning of 03/2019 when demo of the original patio was finally approved and a new contractor, Bernando Martinez, was provided to complete the demo and repour of patio. I am not an unreasonable individual and can accept weather causing delays in a business that is dictated by it and the ability to work outside. I however cannot accept recent weather delays being used as excuses when this job should have been completed months ago. Had this job been completed on time both Jesse's health and the weather delays referenced in Liberty Builders response would not have impacted the completion of this project. Bob and one of his supervisors Chuck Bell visited my home on Saturday 05/04/19 for a ���preconstruction meeting���. Bob brought with him a copy of the BBB complaint filed by me on 05/02/19. This meeting was brief and lasted no longer than I would say 30 minutes, Bob said it was to show Chuck the work that has been completed. Bob also took this as an opportunity to confront me about the BBB complaint I filed. Bob became agitated and aggressive during this meeting due to anger over the complaint filed. He raised his voice, invaded my personal space, and in my belief attempted to intimidate me. I advised Bob 2-3 times that he needed to back up and calm down, I also advised him that I would not accept this type of behavior on my property again. Bob did apologize for his behavior on this day and advised that Liberty Builders would get back with me on Monday 05/06/19 with an update on the project, I was assured that I would would be next on the list. Bob again apologized for his behavior on that Saturday on a subsequent phone call on 05/08/19. I do believe Bob's apology to be sincere but this does not excuse the behavior in itself. In a business that relies on customer experience and word of mouth referrals this treatment of a customer is to say the least unacceptable and unprofessional. I would like to take this opportunity to put forth 2 scenarios that would help regain some good will in this matter or would provide both parties an ability to walk our separate ways amicably. 1.Based on all the issues, delays, unkept promises, and poor customer service experience I believe that asking for a discount on the previously agreed upon price is warranted. The price agreed upon to complete the project outlined in the initial complaint was $13,500. To date I have paid $10,100 and have a remaining balance of $3,400. I feel that the amount that has already been paid to date is sufficient to complete the project when all the issues detailed in this and the initial complaint are factored in. I see this as an opportunity for Liberty Builders to regain some good will with not only me but future potential customers by doing the right thing. I have been told throughout this entire process that they will earn my trust and satisfaction and I see this as a way to be truly accountable for all that has occurred and do right by their customer. OR 2. A detailed and itemized receipt of work completed should be provided and a refund of the overages should be returned. This total should not include the cost of pouring the initial patio paid to contractor Gilbert or the demolition of that patio by contractor Bernardo Martinez. The amount paid to Liberty Builders should only account for the pouring and stamping of the current patio poured by Bernardo Martinez. In addition the receipt should not include staining or sealing of the new patio as this has not occurred to date. This amount would be a true payment for work that has actually been completed I hope that a mutual resolution can be agreed upon and that work can continue to move forward but if this is unable to be reached I feel that a refund as detailed above is due and warranted. I do not hold any ill will towards Liberty Builders but being treated fairly, respectfully, and receiving the type of service that I have been promised and that Liberty Builders states to hold themselves to is all that I can ask for. Respectfully, Jesse Cano Response received from Liberty Builders on 5/29/19 Dear Mr. Cano, We understand your concerns and are working to expedite your project. Liberty Builders is working diligently to address your concerns. As per your request our expenditures for your foundation (not including replacing foundation a second times) are approx. $8000.00. I would like to make a request that we complete the stain process and we also consider a refund for work not completed. Again, it is our desire to satisfy your concerns. Sincerely, General Manager I sent a second response to the BBB on 6/04/19 rejecting Liberty Builders response I am rejecting this response because: I again do not feel that the response received from Liberty Builders has sufficiently addressed the concerns laid out in my initial complaint or subsequent response. I would like to take this opportunity to address issues that they have stated. In Liberty Builders response they state that ���We understand your concerns and are working to expedite your project. Liberty Builders is working diligently to address your concerns.��� I however have not had any contact from Liberty Builders since 05/09/19. I have yet again been made to feel that I am being ignored and taken advantage of, while either my project or funds have been placed on hold. It is evident that my time is of no importance to Liberty Builders. They state that is their desire to satisfy my concerns however they have made little to no efforts to do so. In addition I have no idea who at Liberty Builders is addressing my concerns. Prior responses have been received and signed by Bob Schmuecklewhile this most recent response is only signed ���General Manager���, I am unaware who this individual is as I have never spoken to or dealt with this individual. My second issue with their response is in regards to the amount stated the project has cost so far. Their response was as follows ���As per your request our expenditures for your foundation (not including replacing foundation a second times) are approx. $8000.00.��� This does not satisfy what I requested in my initial response to them in regards to an accounting of expenditures. Once again here is the information that I requested: ���A detailed and itemized receipt of work completed should be provided and a refund of the overages should be returned. This total should not include the cost of pouring the initial patio paid to contractor Gilbert or the demolition of that patio by contractor Bernardo Martinez. The amount paid to Liberty Builders should only account for the pouring and stamping of the current patio poured by Bernardo Martinez. In addition the receipt should not include staining or sealing of the new patio as this has not occurred to date. This amount would be a true payment for work that has actually been completed.��� I cannot and will not accept their response of expenditures so far as it does not meet my requirements in regards to an accounting of the work completed. I have lost all trust in Liberty Builders and firmly believe that they are inflating the costs of work that has been completed in order to make up for loss of profits. This once again shows that Liberty Builders is worried more of their profit and loss margin than actually conducting business with integrity and delivering on promises made to customers. The cost of $8,000 to pour and stamp my 360 sq ft patio is vastly inflated when compared to national average pricing. This total cost in fact appears to include both the cost of pouring and demoing the initial patio poured by Gilbert. The cost of pouring and demoing the initial patio are simply the cost of doing business for Liberty Builders. Ensuring that they are hiring skilled subcontractors that have the necessary skills and experience to complete the job they are tasked with falls upon the contractor and them alone. I cannot be expected to be penalized for their lack of quality control. Liberty Builders has quotes of reviews and articles from websites such as Homeadvisor.com listed on their Facebook page. In review of this very same website we can find the national average pricing for stamped concrete of like complexity to the patio installed at my home at $8 - $12 per square foot. This would estimate the cost of pouring the patio in the range of $2,880 at the low end to $4,320 on the high end of the spectrum. This, I would like to remind you, includes the price of staining the patio which again to date has not been completed. When comparing these prices, based on the Homeadvisor website acknowledged by Liberty Builders as evidenced by posts made to their Facebook page, to the price stated of $8,000 shows the disparity in pricing. Per the Homeadvisor website: [*** Link removed ***] Basic Designs ($8-$12 per square foot) Basic designs for a stamped concrete patio often use a simple, easily repeatable pattern, such as brick or squared flagstone. Some basic designs used for large areas can show themselves in identifiable repetitions, but sometimes this is the desired aesthetic. In other designs, it is hard to spot the pattern unless you���re specifically looking for it. They use a single color that provides a clean, uniform look to the patio as a whole. Home improvement stores sell simple patterns for the DIYer at around $15 each, but selection is often very limited. A common look for a basic pattern is single-colored cobblestone or flagstone. What makes it ���basic��� is that the mold is just picked up and moved from section to section. How can Liberty Builders even begin to attempt to justify the pricing that they have given when being unable/unwilling to provide a documented accounting of amounts paid to subcontractor Bernardo Martinez for the demolition and repour of the concrete patio? In my estimation, utilizing national average pricing, the cost of the stamped patio should be in the $4,000 - $4,500 range. In addition I would estimate the cost paid to Bernardo Martinez to demo out the initial patio to be in the $1,200 - $1,500 range. This would come to a total in the range of $5,000 - $6,000 paid to Mr. Martinez. It would seem that the remaining $2,000 - $3,000 was the cost paid to subcontractor Gilbert to pour the initial patio which based on Liberty Builders decision to demo out and repour the patio would be an admission that the original patio was not up to their standards. In addition to the above pricing amounts from Homeadvisor.com these same rates can be found on various other resources. The below excerpt is from Angieslist.com providing the same pricing for the level of complexity of patio poured at my home. Per the Angieslist website: [*** Link removed ***] Basic Stamped Concrete Designs & Cost The basic concrete patio designs are obviously very simple. They have one uniform, repeatable pattern and one color for the whole patio. The cost ranges from $8 to $12 per square foot. Choosing the right color and pattern will determine the overall look of the house. For DIY projects, homeowners can buy simple patterns at $15 each for a home improvement store. Thirdly, I would like to address Liberty Builders request to ���I would like to make a request that we complete the stain process and we also consider a refund for work not completed.���. As I have stated earlier in this response I have lost all trust and faith in Liberty Builders and do not wish for them to complete any additional work on my home. I do not believe that they will complete quality work based on our strained business relationship and I do not feel comfortable allowing any employees or subcontractors of Liberty Builders back onto my property after Mr. Schmueckle's confrontational attitude and demeanor displayed during the pre-construnction meeting attended by Bob and Chuck Bell. This I feel was an attempt to intimidate me and the current pricing provided by Liberty Builders of $8,000 is an attempt to take advantage of a consumer who put their trust into what he believed was a professional contractor. It is in my belief that due to all the issues, delays, unkept promises, quality of completed work, and Liberty Builders failure to adhere to the contract signed and agreed upon by myself and Bob Schmueckle on 11/09/18 that this work should be completed at cost. This would be the cost paid to Bernardo Martinez to repour and stamp the existing patio and should not include the cost of the initial patio poured by Gilbert or the demolition of that patio by Bernardo Martinez. This amount should be supported by a copy of the check paid to Bernardo Martinez for work completed to repour and stamp the existing patio only and should not include the cost of demolition of the initial patio. This would be a fair and reasonable end to our business relationship. All funds over and above should be returned immediately so that I can move forward with the completion of this project that has now dragged on for over 6 months time. I am a reasonable individual and am not opposed to paying a fair amount for work completed but I cannot allow Liberty Builders to take advantage of this situation in an effort for them to minimize their potential loss on this project. I am again requesting the information from my initial response which is listed below: ���A detailed and itemized receipt of work completed should be provided and a refund of the overages should be returned. This total should not include the cost of pouring the initial patio paid to contractor Gilbert or the demolition of that patio by contractor Bernardo Martinez. The amount paid to Liberty Builders should only account for the pouring and stamping of the current patio poured by Bernardo Martinez. In addition the receipt should not include staining or sealing of the new patio as this has not occurred to date. This amount would be a true payment for work that has actually been completed.��� I hope that a mutual resolution can be agreed upon and that a refund as detailed above is due and warranted. I do not hold any ill will towards Liberty Builders but being treated fairly, respectfully, and receiving the type of service that I have been promised and that Liberty Builders states to hold themselves to is all that I can ask for. I again am hoping that a fair and reasonable resolution can be reached but reserve the right to seek any and all remedies available to me to ensure that this business transaction is handled appropriately. Respectfully, Jesse Cano I am currently awaiting on a response and resolution to this matter from Liberty Builders. It is my hope that Liberty Builders with take accountability of this matter and that a resolution will be found. Thank you for taking time to read this review and understanding my experience with this business.
    - Jesse C.
  • A
    All Clean Solutions
    The All Clean Solutions team have done numerous smaller projects for us over several years, such as window washing and pressure washing, and we have established a relationship of trust with Walter Heredia and his team. We know we can count on them, whatever the job. This concrete project went as smoothly as we expected, despite spring weather challenges. The planning was a bit complicated (we had to have a drainpipe and grate installed, and the concrete had to be slanted in multiple directions for proper drainage during a deluge). The All Clean team's experience and advice led to a finished job that matched their usual high standards (as well as our resident architect's). This project added substantial value to our property, for us and for future owners.
    - Janis W.
  • A
    R K Barker Inc
    Rodney Barker is a easy going, down to earth person, who will go the extra 3 miles for you. I had some crazy requirements for this project and he was very accommodating for all of them. He ensured that all specifications were met and made sure that all aspects of the project were spelled out before the project was started. All costs were broken out and there were no surprises on the back end. Rodney and his Job Site Manager, Jacob Pittman ensured that the subcontractors were on schedule and work performed was top quality. Jacob is a joy to work with and will bend over backwards to ensure everything is correct! Both Rodney and Jacob were on the build site at critical times during the construction with the subcontractors. After the job was completed, I needed to get the retaining walls and paving to the doors completed. Even though this was not part of the contract, Rodney and Jacob assisted me on how to design/layout the retaining walls. Additionally, they provided me with 2 additional concrete people references for me to contact. The original person that poured the slab was unavailable at the time I needed. This was going above and beyond, and I appreciated it! If I had to do this again or have another project, I would hire these 2 guys again!
    - Sherry C.
  • A
    Mr Cool Air Conditioning & Heating
    Air conditioner went out on Sunday in August and replaced that day. Water heater was replaced same day I called for service. Work is always performed promptly and very tidy. Prices are very reasonable.
    - Bonnie F.
Join Angie's List to view provider's name.

Concrete Contractors in San Antonio

Companies below are listed in alphabetical order.

To view top rated service providers along with reviews & ratings, JOIN ANGIE'S LIST NOW!